Odkryj nowe kapsułki Perwoll Renew Caps do kolorowych i ciemnych tkanin – doskonała ochrona twoich ukochanych ubrań, teraz w jeszcze wygodniejszej formie. Czytaj więcej »
Odkryj nowe kapsułki Perwoll Renew Caps do kolorowych i ciemnych tkanin – doskonała ochrona twoich ukochanych ubrań, teraz w jeszcze wygodniejszej formie. Czytaj więcej »
Ochrona skóry przed promieniami UV to podstawa pielęgnacji podczas słonecznych dni. Aby móc w pełni cieszyć się latem produkty linii EKO OCHRONA zawierają specjalnie opracowany filtr przeciwsłoneczny, który zapewnia wysoką ochronę przed promieniowaniem UV. Czytaj więcej »
Apart Intim Care to żel oraz pianka do higieny intymnej dla kobiet, a także dedykowany dla mężczyzn żel. Czytaj więcej »
Do niedawna platynowy odcień mogły uzyskać w domu tylko naturalnie blondynki, bo dostępne w drogeriach farby rozjaśniały maksymalnie o trzy tony. Ale marka Joanna przygotowała naprawdę mocne nowości, które każdej z nas pozwolą uzyskać wymarzony, chłodny blond. Co to takiego? Wyjaśniamy! Czytaj więcej »
SIDOLUX®, polska marka produktów do sprzątania, uzupełnia swoją popularną linię Expert o nowe pozycje. Klienci mogą cieszyć się jakością SIDOLUX® już nie tylko w nowej odsłonie wizualnej, ale także w wariantach premium – SIDOLUX® Expert Gold – dostępnych w popularnej sieci drogerii. Czytaj więcej »
Dział chemii gospodarczej to niezbędnik każdego sklepu. Pachnące pranie, świeże firanki, czyste naczynia – to wszystko wymaga specjalnych produktów – zarówno tych uniwersalnych, jak i specjalistycznych. Jakie trendy w branży są najwyraźniejsze? Po jakie produkty klienci sięgają najczęściej? Sprawdzamy bestsellery i nowości w kategorii. Czytaj więcej »
Kiedy rodzi się dziecko, razem z nim rodzi się rodzic. Zwłaszcza, jeżeli zostaje się nim po raz pierwszy. Wtedy wszystko jest nowe. Noworodek poznaje świat. Również rodzice wchodzą w nową rolę, zmienia się ich otoczenie, zwyczaje, nawyki. Także te zakupowe. Jakie produkty wybierają i czym kierują się podczas zakupów? Czytaj więcej »
Rebranding znanej i lubianej marki to wielkie wyzwanie dla przedsiębiorstwa podejmującego się tego zadania. O odświeżonej linii Bobini® – jej wyróżnikach i pracach nad zmianami – opowiada Agnieszka Komorek, Brand Manager marki Bobini® w firmie Global Cosmed. Czytaj więcej »
Wydaje się, że o blondach wiemy już wszystko, mamy coraz lepsze farby i coraz bardziej innowacyjne techniki ich aplikacji. Mimo to jedno się nie zmienia. Nawet najlepiej dopasowany i zrobiony blond po pewnym czasie żółknie. Dlatego marka Joanna specjalnie dla blondynek stworzyła pielęgnację profilaktyczną. Nowa seria powiększy popularną gamę Ultra Color. Czytaj więcej »
Super-Pharm Polska od dłuższego czasu przygotowywał się do odświeżenia swojej aplikacji mobilnej. Po miesiącach pracy i testów jest ona gotowa i czeka na pobranie w Google Play i App Store. Czytaj więcej »
Serum Olejowe Herbapol Polana z serii Odmładzanie zostało docenione przez czytelniczki magazynu Dobre Rady i – dzięki ich głosom – zostało wyróżnione w plebiscycie Hit Kosmetyczny 2021. Naturalny, wegański produkt zdobył III miejsce w kategorii twarz. – To dla nas nie tylko wielkie wyróżnienie i dowód zaufania ze strony konsumentek, ale również motywacja do dalszej, jeszcze... Czytaj więcej »
Zmywanie jest czynnością, która należy do codziennych obowiązków w każdym domu. Niezależnie od tego czy je lubimy czy nie – rynek oferuje nam grono produktów, które mają je ułatwiać. Płyny, balsamy, wszelkie akcesoria i preparaty do zmywarek to obowiązkowy asortyment nie tylko półki sklepowej, ale też tej pod zlewem. Jakie produkty znajdziemy na obu? Czytaj więcej »
Aby działania przemysłu były skuteczne, muszą funkcjonować w gospodarce o obiegu zamkniętym, którą tworzą wszyscy uczestnicy łańcucha – zarówno producenci, jak i konsumenci. Czym jest zero waste w codziennym życiu? To przemyślane wybory, odwrót od bezmyślnego konsumpcjonizmu, dbałość o środowisko, zdrowsze życie, konsekwentne drobne działania, dążenie do pustego kosza,... Czytaj więcej »
W kwietniu marka Somat prowadzi akcję „WYPRÓBUJ GRATIS” dla dodatków Somat (jak sól, nabłyszczacz, środki czyszczące), w której konsument po zakupie produktu i rejestracji paragonu otrzymuje zwrot gotówki na konto do 10 zł. Umożliwia to przetestowanie dowolnego dodatku! Tego typu produkty chronią przed osadzaniem się kamienia w zmywarce, czyszczą z zabrudzeń filtry, dysze,... Czytaj więcej »
Bella BiO based to nowa linia ultracienkich podpasek i wkładek higienicznych, której skład oparty jest na surowcach naturalnego pochodzenia – m. in. na bambusie, z którego wykonana jest delikatna dla skóry powłoczka. Dodatkowo produkty z linii BiO based nie zawierają substancji zapachowych i mogą być używane przez wegan. Więcej na temat nowej linii na stronie bella.pl. Czytaj więcej »
SIDOLUX®, polska marka renomowanych środków czystości, obecna na rynku od blisko 30 lat, przechodzi całościowy rebranding. Zmienia się logo oraz projekty wszystkich etykiet i opakowań znanych środków czystości. Odświeżona identyfikacja wizualna jest nowoczesna, czytelna i podkreśla wieloletnią tradycję marki. Czytaj więcej »
Seria płynów do mycia szyb Window Plus poj. 750 ml spray, została wzbogacona o nowy designerski rozpylacz, który posiada dwie funkcje. Poza standardowym sprayem można go zamienić na piankę po wybraniu odpowiedniej opcji. Czytaj więcej »
Bobini Baby Hypoalergiczne kapsułki do prania to produkt stworzony z myślą o praniu ubranek dzieci – już od pierwszych dni ich życia. Jest polecany także do pielęgnacji odzieży osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. Czytaj więcej »
ID Logistics, partner logistyczny specjalizujący się w zarządzaniu projektami logistycznymi w ramach kompleksowych łańcuchów dostaw, wzmacnia współpracę z Super-Pharm, siecią handlową o innowacyjnym koncepcie ”4 w 1”, która łączy w jednym miejscu aptekę, drogerię, perfumerię i optyka. W odpowiedzi na wzrost zamówień e-commerce i retail, operator wdraża nowe rozwiązania,... Czytaj więcej »
Sephora od lat prowadzi działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. Elementem tej strategii jest m.in. działanie na rzecz ekoedukacji i wzmacnianie postaw konsumenckich w obszarze dbałości o środowisko. Do projektów znanych już polskim klientom, takich jak destynacja GOOD FOR, program recyklingu w perfumeriach, czy współpraca z EcoTech System, dołącza partnerstwo z Fundacją Nasza... Czytaj więcej »
Spółka Dr Irena Eris S.A. złożyła prospekt w Komisji Nadzoru Finansowego w związku z rozważaną ofertą publiczną akcji i debiutem na GPW. Grupa jest wiodącym polskim producentem kosmetyków i właścicielem uznanych w kraju i zagranicą marek Dr Irena Eris. Grupa jest również operatorem 3 luksusowych hoteli SPA. Czytaj więcej »
Płyn do naczyń z serii hipoalergicznej Origen dostępny jest teraz w nowym opakowaniu o poj.500ml Hipoalergiczny płyn do mycia naczyń posiada Certyfikat SWAN oraz Certyfikat Asthma Allergy. Czytaj więcej »
Jak dbać o czystość dziecięcych naczyń i jednocześnie wspierać środowisko naturalne? To proste! Wystarczy sięgnąć po Ekologiczny płyn do mycia akcesoriów dziecięcych marki Ludwik. Czytaj więcej »
Hyper Clean to nowoczesna, multi-elementowa kostka toaletowa o udoskonalonej formule czyszczącej. Czytaj więcej »
Attis Fruity mydełko w płynie to skuteczny środek myjący, doskonale nadający się do codziennego użytku. Odpowiednio dobrane, delikatne składniki są przyjazne dla skóry, nie wysuszają i pozostawiają ją gładką w dotyku. Dzięki neutralnemu pH, mydło nie wykazuje działania podrażniającego, a zastosowana w składzie gliceryna i betaina posiadają właściwości nawilżające i... Czytaj więcej »
Obecna na rynku od blisko 30 lat polska marka renomowanych środków czystości SIDOLUX® przechodzi całościowy rebranding. Czytaj więcej »
Firma Henkel kampanię We&You rozpoczęła z troski o środowisko, by tworzyć czystszy świat dla przyszłych pokoleń. Czytaj więcej »
Apart Men to dwie linie kosmetyków: Active Fresh i Total Care, w których dostępne są żele pod prysznic 3w1 – do mycia ciała, twarzy i włosów. Czytaj więcej »
Przeznaczony do czyszczenia obić tapicerskich, tapicerki samochodowej, tkanin dekoracyjnych z materiałów naturalnych i syntetycznych, dywanów i wykładzin podłogowych. Specjalny polimer wspomagany aktywną pianą wnika w czyszczony materiał, wiąże cząstki brudu i kurzu, a w procesie schnięcia ulega krystalizacji na czyszczonej powierzchni. Sprzedawany w opakowaniu 500 ml, z wygodnym... Czytaj więcej »
SIDOLUX® zmienia logo oraz projekty wszystkich etykiet i opakowań. SIDOLUX® jednocześnie rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „Dobrze się sprząta razem”. Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
W tym roku tylko 11,2% Polaków postanowiło zorganizować...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
W ramach przedświątecznych zbiórek żywności, klienci sieci...
Szampan, piwo czy nalewka?...
Coca-Cola czy Pepsi?...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Nowa kampania Sokołowa...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...